Friday, August 5, 2011

Sangat lama tak bersentuh..haha..

Holla semua.
Eh! mcm mat saleh lak.
Assalamualaikum semua, barulah melayu. haha.
lama rasanya blog nie xdisentuh. sedar2 da dalam bulan Ramadhan da sekarang. hehe.
Selamat menyambut Ramadhan. Moga2 di bulan yang mulia nie dapat kita tingkatkan amal.
Berbuka jangan terlalu banyak n sampai kekenyangan. Apala yg aku merapik nie.

Di bulan yang mulia nie yang baru 5 hari, belum terlewat lagi aku nk minta maaf kt semua orang yang penah tersinggung dengan aku. Yang sedar and yang xsedar. Aku nie manusia biasa yang xlari dari kesilapan. Semoga dengan kehadiran bulan yang mulia nie lagi bertambah berkat dan tenang.

Tahun nie raya xtaw la Rya kt mana. Sumenye bergantung kt Family ku. haha. Tapi yg pasty tahun nie Family akak sulung aku raya sekali. Yahoooo!!!!hehe. Lagi seronok kalo semua ada. Cuma yg lain ikut giliran. haha. Tahun nie amat bermakna untuk aku. bermakna ke?hehe. Bermakna sbb byk dugaan yg dapat aku tempuh dengan tenang. Semua dapat diatasi. Tahun nie jugak Semua yg aku nak aku dapat kecapi. Alhamdulillah. 

No comments: