Tuesday, December 21, 2010

Hello,
agk lme aku xupdtd blog aku nie. Sbnrnye xtaw nk updtd ape. Tp aku ase nk tulis ape je la ape yg terlintas skunk. hehe. Hari nie aku agk berdebar2 sbb asgmnt aku xproceed lg. Maklumla semalam aku x g kelas. De hal. Hal pe 2 xpelu taw la. Yang pelu taw aku xdtg kelas smlm. Aku x g kls bkn xde sbb. Ade sbb yg membuatkan aku xdpt g kls. Td siang kol 4lbh cm 2. Plan nk jmpe lecturer la. Malangnya die xde kt bilik die lak. So, esk la anta proceed. Hope die terima n x marah. Tkut jgk lau kene mrh nie. "Maaf kan sy ye puan sbb xdtg kelas."  
Petangnye kol 2 aku de kelas photo, mcm2 En.Fendi terangkan kt kami yg xtaw ape2 tntg photo nie. Byk info yg aku dpt. Tq En.Fendi. Next week kompom kitorang applykan pe yg En.Fendi ajr td. huhu. Nk taw ke? Mggu depan kitorang masuk studio. Wt keje dalam studio. Pakaian bebas tp kene berkasut la. Sbb nye kalo pki selipar. or sandal. or ape2 yg terbukak bahaya. Macam2 ley terjadi. N kenala berhati2 sebelum terkena. hehe.
Blik kelas En.Fendi, seperti biasala balik ngn Wanie n Zeyana. Sampai umah tibe2 ase bosan lak. Xtaw la nape. Hati meronta2 nk merayap tp xley. Byk lak keje kene wt. Esk kene anta proposal. Yg bgsnye, Aku xbrapa nk phm nk wt cmne proposal 2. Haish! rumit aku ase. Ty Ze die pon x wt lg. Xkan aku nk hentam. nk jmpe Puan lak, aku ase mle2 phm tp bile da anta esk tros jd xtaw nk wt cmne. huhu. Somebody can help me? huh! Tp aku kene try jgk wt yg terbek tok proposal nie.
 Dunia nie sgt2 luarbiasa. Kawan pon de bermacam2 kawan. Aku agk terkilan ngn segelintir kawan2 aku yg kdg2 menyakitkan hati. Bukanlah aku tuduh sape2 tp aku dapat lihat berbagai2 sifat manusia yg kita sndri xdpt nk jgke. Luaran nmpk sgt baik, Tp dalaman nye xde org yg dpt menafsirkan ape2. Aku xla ckp aku nie baik sgt. Aku sedar aku nie xsempurna. Tp aku sgt2 bersyukur sbb hari nie aku tetap diri aku yg dulu. Tapi nape org len xbersyukur eh ngn ape yg dorg de? aku hairan sgt. Dulu aku akui aku mmg agk sosial tp skunk aku da sdr n aku bgkit dr dunia yg melalaikan nie. Ape yg besnye jd jhat nie? Ape yg dorg dpt eh? Jahat yg aku ckp nie de mcm2 jahat. Korg pandai2 la pikir. Terlalu panjang cerita kalo nk dibahaskan tentang 'JAHAT' nie. So, pandai2 la tafsir. Sedarla dr 2 kalo ase dr 2 de yg xbtol. Ape ayt aku nie?huh!hentam jela..hehehe..
Post aku nie agk merepek dan melalut aku ase sbb aku sndr men tls je ape yg aku nk.. jgn nk mengata aku ye..hehe..






No comments: