Thursday, May 12, 2011

Rindu

Lama rasanya xmengupdated blog nie.
Bukan sengaja, tapi masa tu membuatkan banyak bende yang perlu dilakukan. 
Tambahan, jarang dapat Online. Tiada lappy. Ini pon lappy Zeyana Tarmizi. Tq Ze. haha.

Rindu?haha.

Sebenarnya banyak benda yang aku nak cerita. Tapi aku xtahu nak mula dari mana. haha.
Ok. Aku rasa, aku mula dari sini la. hehe. Aku nak cerita tapi cerita aku ni sedih ada, duka ada. Aku pon xpasti la. Aku deactived facebook aku since petang tadi. Meliani Zainal yang buatkan. Sebab dia online petang tadi. hehe. Aku deactived sebab aku rasa aku nak tumpukan kat blog je. Eceh! poyo lak aku nie. haha. Bagi aku facebook nie kadang-kadang buatkan aku sakit hati. Bukan sakit hati sebab "boyfriend" ok. tapi sebab kawan2 lama. Aku rindukan kawan2 lama. Apa aktiviti yang mereka rancang mesti aku xterlibat. sebabnya aku xtahu dan xajak pon. aku sedih sangat. Cemburu pon ada. Tapi nak buat macam mana kan. Aku siapa tok tahu semua 2. Padahal mereka ada no phone aku. Aku rindu dengan mereka. Mula2 aku dapat tahu mereka pergi Sunway Lagoon. Tu aku ada juga kecil hati. Tapi aku buat xkisah. Baru2 ni mereka pergi Melaka pulak. Aku sangat terkejut. Tapi apa la aku boleh buat kan. haha. Yang pasti aku rindu korang wey..Aidisya Zahira pon aku rindu. hehe. Rindu sangat kt korang. Plan apa2 jangan lupakan aku. hehe.


No comments: