Friday, February 3, 2012

Setelah sekian lama..

Assalamualaikum pembuka bicara,
Lama rasa nya tak sentuh blog nie..
Kalau blog nie pandai berkata-kata mesti dia da merajuk..
Maaf! ;))
Sebelum tu nak wish Selamat Tahun Baru..tp macam da lewat sgt pulak..
tak pe la, aslkan wish..haha..
Keduanya, nk wish.. Selamat Datang Februari..
Apa azam korang 2012 nie?
Nak kahwin ke?hehe..

Kalau orang tanya aku, apa azam aku tahun nie?
Aku akan jawab, aku berharap semoga tahun ni menjadi lebih baik dari tahun sebelumnya..
Pengalaman banyak memberi aku pengajaran..

Sekarang ni, aku da final year kt Universiti Selangor, (UNISEL)..
Aku tgh bertungkus lumus membuat final projek..
Bagi aku, ia sesuatu yang baru..
Sebab, sebelum ni aku xpernah belajar tentang tu..
Maksud aku, Final ni aku buat tentang Environmental Graphic Design..
Selama 3 tahun aku kt UNISEL, aku xpernah belajar pasal tu..
Mungkin ada kot dalam selingan mana2 subjek..
Tapi aku xpernah ambil tahu..
Sekarang bila final, aku memilih untuk membuat Environmental tersebut..

Halangan demi halangan aku kena tempuh.. Lecturer pon byk memberi komen2 pedas..
Sekarang tinggal 5 minggu je lagi.. aku kena survived untuk membuat Tugasan ni..
Aku kene mula dari 0..sebab, bantahan daripada lecturer..Apa apa pon, aku akan cuba sedaya upaya aku..aku berharap aku dapat memikat hati semua orang yang datang ke Diploma Show nanti..
Insya'allah..2 janji aku..

No comments: