Thursday, February 9, 2012

Sumber Inspirasi..

*Picture from my collection

Bila buat title Sumber Inspirasi.. Mesti ada yang tertanya-tanya..
Sumber Inspirasi apakah? Kenapa sumber inspirasi? Siapakah Sumber Inspirasi?
haha..(adoyai, teruk pulak bahasa melayu aku) Sorry..hehe..

Actually, (ha! kan da kua loghat aku) haha..
Tak ada apa yang menarik pun..Cuma kt sini, aku cuma nak berkongsi je..
Tak lebih dari tu.. Aip2! hehe..
Siapalah yang tak de sumber inspirasi kan..
Budak 5 tahun pon kalau tanya, mesti dia boleh jawab punya..
Tu anak buah akula..
Tak tau la kalau ada yang tak dapat jawab..

Aku nk cheritera cheritera kt sini..
Aku nie nk kata ada sumber inspirasi tu xda pun..
Aku ni bajet je ni wt title ni..kikiki..

Tak de ape pon nie..
Tapi sumber inspirasi aku yang paling utama Rasul kita..
Kedua, emak abah dan keluarga aku..
Tanpa mereka aku tak taula jd apa..
Ketiga, My boyfieee..
Keempat, Kawan-kawan yang aku panggil kawan..
haha..

Yang lain tak de pon.. aku bukannya senang nk engat nama orang..
Macam orang lain mesti ada yang jadikan Siti Nurhaliza la Jamal Abdillah or watever la..
Tapi aku tak de pon..aku lebih suka macam ni je..

No comments: