Tuesday, August 17, 2010

Ehek!Ehek!Ehek!!!!heeeeee..

Malam yg sgt sedih..ops!!sedih ke?hehe..
xdela..xsdh pon..cme td terase ckit sbb abg aku xnk antakan blk shah alam..
tp last2 die antakan jgk..setelh dipujuk emk n abah..tq emak n abah..
tq jgk kt abg sbb antakan adik blk shah alam..jgn mrh2 ye..hehe..:))
da smpi shah alam..tgk2 kak fai je yg de..yg len da blk bercty..hehe..
nana je xtaw g ne..kak fai kte die kua..mgkn tdo umh mmbe...hehe..
tape2..aslkan die slmt..msty pelik kan cty2 nie aku de aty nk blk shah alam..
yela..sape xknl aku..tiap2 mggu kmpm blk umh nye..tp sbb kan asgmnt aku yg aku isaukan sgt..
aku kenela kuatkan jgk blk shah alam wt research n asgmnt aku yg mggunung 2..
kalo kt umh mmg xkn bergerak la keje aku 2..kene mrh ade la t sbb ta siap keje..
esk byk prgrm aku kt cni..tp aku xtaw la sume dpt disiapkan ke x..hrp2 dptla..
dgn bntuan shbt terbaik aku..hehe..:))

No comments: